Regulamin sklepu internetowego Mydlarnia Leyla.pl
Regulamin określa m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep oraz zawiera informacje o Sprzedawcy, Sklepie, prawach Kupującego.
SPIS TREŚCI
I Definicje
II Kontakt ze sklepem – Sprzedawcą
III Wymagania techniczne i realizacja zamówienia
IV Zakupy w Sklepie Mydlarnia Leyla.pl
V Dostawy i metody płatności
VI Reklamacje i zwroty
VIII Dane osobowe
IX Postanowienia końcowe
I DEFINICJE
Dni robocze– dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto– usługa świadczona drogą elektroniczną, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący- każdy podmiot Kupujący w Sklepie
Regulamin– niniejszy regulamin.
Sklep Mydlarnia Leyla.pl- Sklep internetowy Leyla.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.leyla.pl
Sprzedawca- Właściciel sklepu
EXTREME Ireneusz Łazaruk ul. Wita Stwosza 16 47-206 Kędzierzyn-Koźle NIP 749-171-84-59
Wpisana do ewidencji działalności gospodarczej w Urzędzie Miasta Kędzierzyn - Koźle pod numerem 85/2006 .
II KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres pocztowy:
ul. Kozielska 6 / IV, 47-224 Kędzierzyn-Koźle
Adres e-mail:
info@leyla.pl
Telefon:
502 071 117
III WYMAGANIA TECHNICZNE i ZAKUPY W MYDLARNI LEYLA.pl
1. Składanie zamówień przez Kupującego na stronach www.leyla.pl możliwe jest po uprzedniej rejestracji siebie jako użytkownika sklepu lub bez dokonywania rejestracji. Koniecznym jest również posiadanie przez Kupującego aktywnego konta poczty elektronicznej e -mail.
2.Rejestracja Kupującego jako użytkownika sklepu wymaga podania przez Kupującego następujących informacji:
a) danych logowania – adresu e-mail oraz podania wybranego przez Kupującego hasła,
b) danych osobowych – imię, nazwisko, adres
oraz zaakceptowania Regulaminu sklepu www.leyla.pl
3. Po założeniu przez Kupującego konta użytkownika sklepu www.leyla.pl oraz logowanie nastąpi po wpisaniu przez Kupującego adresu e-mail oraz hasła wskazanego przy rejestracji.
4. Kupowanie bez dokonywania rejestracji wymaga podania przez Kupującego jego danych osobowych, telefonu kontaktowego, adresu e-mail oraz zaakceptowania Regulaminu sklepu www.leyla.pl
5. Procedura złożenia zamówienia przedstawia się następująco:
- Kupujący dokonuje wyboru towaru spośród dostępnego asortymentu wraz ze wskazaniem ceny, a także ilości;
- Kupujący dokonuje wyboru formy zapłaty spośród oferowanych przez Sprzedającego;
- Kupujący dokonuje wyboru sposobu dostawy towaru spośród oferowanych przez Sprzedającego;
- Kupujący dokonuje wyboru sposobu dokumentu fiskalnego (faktura VAT/ paragon) spośród oferowanych przez Sprzedającego;
- Kupujący ostatecznie zatwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu internetowego;
- Kupujący potwierdza złożenie zamówienia i zatwierdza koszty dostawy towaru.
6. Z chwilą kliknięcia przez Kupującego ikony „Zamów i zapłać” przyjmuje się, że Kupujący świadomie zaakceptował przedmiot i warunki realizacji złożonego zamówienia oraz swój obowiązek zapłaty ceny z tytułu złożonego zamówienia. Przez przedmiot i warunki realizacji zamówienia rozumie się cenę, wielkość, charakterystykę, ilość, czas, koszt i sposób dostawy towarów zamówionych przez Kupującego.
7. Kupujący oprócz ceny za wybrane produkty zobowiązany jest do poniesienia kosztów przesyłki, które różnią się w zależności od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy towarów. Sposoby dostawy rzeczy są wskazane poniżej.
8.Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili zatwierdzenia złożenia Zamówienia przez Kupującego, tj. w chwili kliknięcia przez Kupującego ikony „Zamów i zapłać".
Kupujący po złożeniu zamówienia otrzyma na adres e-mail potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji przez Sprzedawcę.
9. Każdorazowo złożenie Zamówienia oznacza akceptację przez Kupującego niniejszego Regulaminu.
Realizacja zamówienia
1. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie.
2. Złożenie Zamówienia możliwe jest 24 godziny na dobę w każdy dzień tygodnia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
3. Sprzedawca dopuszcza wyznaczenie innych Dni Roboczych, w których Zamówienia nie będą realizowane po uprzedniej informacji umieszczonej w Serwisie.
4. W przypadku gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, Sklep zastrzega sobie możliwość jednostronnego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany przez Kupującego przy składaniu zamówienia lub przy rejestracji konta Użytkownika adres e-mail.
5. Do sprzedaży produktów w obniżonej cenie (promocja, wyprzedaż) przeznaczona jest ograniczona liczba towarów, więc realizacja zamówień nastąpi według kolejności wpływania zamówień na te produkty, aż do wyczerpania zapasów objętych tą ofertą sprzedaży.
6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Na życzenie Klienta wystawiona zostanie faktura VAT. Dokument sprzedaży (paragon lub faktura VAT) wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki.
V Dostawy i metody płatności
Zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy spedycyjnej lub poprzez Paczkomaty InPost tylko na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
1. Ceny przesyłek przy płatności - przelew/przedpłata:
a) waga przesyłki do od 1 g do 350 g
- list polecony ekonomiczny - 9,50 zł
- list polecony priorytetowy - 10,30 zł
- paczka pocztowa ekonomiczna - 11,50 zł
- paczka pocztowa priorytetowa - 13 zł
- przesyłka kurierska - 15 zł
- Paczkomat – 12,60 zł
b) waga przesyłki od 351 g do 1 kg
- list polecony ekonomiczny - 10,30 zł
- paczka pocztowa ekonomiczna - 11,50 zł
- paczka pocztowa priorytetowa - 13 zł
- przesyłka kurierska - 15 zł
- Paczkomat – 12,60 zł
c) waga przesyłki do od 1,001 kg do 2 kg
- paczka pocztowa ekonomiczna - 13 zł
- paczka pocztowa priorytetowa - 15 zł
- przesyłka kurierska - 15 zł
- Paczkomaty – 12,60 zł
d) waga przesyłki od 2,001 kg do 5 kg
- paczka pocztowa ekonomiczna - 15 zł
- paczka pocztowa priorytetowa - 16,50 zł
- przesyłka kurierska - 15 zł
- Paczkomaty – 15,93 zł
Zamówienia powyżej 200 zł brutto - przesyłka gratis (przy przedpłacie).
1. Ceny przesyłek przy płatności - pobranie/płatność przy odbiorze:
a). waga do 0,5 kg
- paczka pobraniowa Paczka 24 (usługa Poczty Polskiej) - 15,50 zł (czas dostarczenia 1-4
dni roboczych)
- przesyłka kurierska pobraniowa - 22 zł (czas dostarczenia 1-2 dni robocze)
b) waga przesyłki od 0,51 kg do 5 kg
- paczka pobraniowa Paczka 24 (usługa Poczty Polskiej) - 20 zł (czas dostarczenia 1-4 dni
roboczych)
- przesyłka kurierska pobraniowa - 22 zł (czas dostarczenia 1-2 dni robocze)
Zamówienie wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie. Przy
płatności pobraniowej towar wysyłamy w najszybszym możliwym terminie (najczęściej w dniu
zamówienia).
W opisie przelewu należy podać imię i nazwisko Zamawiającego oraz numer zamówienia.
UWAGA!!!wysyłka realizowana jest po wpłynięciu pieniędzy za zamówiony towar na konto
Sprzedawcy. Jeśli w ciągu 7 dni roboczych nie zostanie zaksięgowana wpłata na konto - zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
Czas realizacji
1. Termin realizacji zamówienia przez firmę Mydlarnia Leyla.pl wynosi maksymalnie 7 dni
roboczych + czas dostawy. W przypadku braku towaru klient jest o tym informowany za pomocą
poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Kupującego przy składaniu zamówienia
lub przy rejestracji konta Użytkownika.
2. Mydlarnia Leyla.pl zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeśli
okaże się, że na dzień wpłynięcia zamówienia produkt jest niedostępny. O braku towaru
Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną.
3. Czas dostawy - Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem poczty: 2-5 dni roboczych.
Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską: 24 - 48 godzin. Paczkomaty 2-4 dnirobocze.
VI. Wszystkie podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie zawierają kosztów przesyłki.
Formy płatności:
Kupujący może wybrać jedną z następujących form płatności przewidzianych przez Sprzedawcę:
a) za pobraniem: zapłata gotówką kurierowi,
b) przedpłata na konto:
Przedpłatę należy dokonać na poniższy numer konta:
Mydlarnia Leyla.pl
ul. Wita Stwosza 16
47-206 Kędzierzyn-Koźle
Alior Bank 39 2490 0005 0000 4004 5226 3391
c) on - line (PayU)
Płatności można dokonać przelewem na konto lub kartami płatniczymi za pomocą PayU. UWAGA!!! Przy składaniu zamówienia na produkty mogące ulec uszkodzeniu mechanicznemu (potłuczeniu, uszczerbieniu) zalecamy wybór sposobu dostawy poprzez firmę kurierską.
VI REKLAMACJE I ZWROTY
Odbiór paczki i reklamacje
a) Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, czy niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem. Reklamacje należy przesłać na formularzu reklamacyjnym - można go pobrać klikając TUTAJ> lub zgłosić nam w dowolnej, pisemnej formie.
b) Należy sprawdzić dokładnie, czy przesyłka nie jest uszkodzona mechanicznie.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki należy spisać protokół szkody kurierskiej. Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Następnie należy przesłać spisany protokół wraz z formularzem reklamacyjnym (zamieszczonym powyżej) drogą elektroniczną (skan lub zdjęcie) na adres sklepu info@leyla.pl. Sprzedający rozpatrzy reklamację w ciągu 7 dni roboczych, a następnie powiadomi Kupującego o decyzjach związanych z przyjęciem reklamacji.
Uwaga:Spisanie protokołu szkody nie jest koniecznym warunkiem uwzględnienia reklamacji. W razie braku możliwości spisania protokołu szkody z uwagi na sprzeciw dostawcy przesyłki, o fakcie tym należy poinformować Sklep w zgłoszeniu reklamacji.
c) W przypadku innych reklamacji (niezwiązanych z uszkodzeniem podczas transportu) Kupujący ma obowiązek powiadomić sklep w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00 drogą elektroniczną na adres info@leyla.pl lub telefonicznie 502 071 117 nie później niż w ciągu 2 dni od doręczenia przesyłki.
d) Sklep internetowy Leyla.pl nie przyjmuje zwrotów żadnych paczek odsyłanych za pobraniem.
e) Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 7 dni roboczych. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne do wyboru. Jeżeli konieczny będzie zwrot towaru do Sprzedawcy, należy w zgłoszeniu reklamacyjnym podać dokładny adres i dane kontaktowe do osoby, która wyda przesyłkę kurierowi. Koszt zwrotu towaru do Sprzedającego celem reklamacji zniszczonego lub wadliwego towaru odbywa sie na koszt Sprzedającego.
f) Podstawą do reklamacji nie mogą być różnice w wyglądzie produktów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronach www sklepu internetowego, które wynikają z innych ustawień/parametrów monitora Klienta.
Reklamacji/Zwrotu można dokonać:
na adres pocztowy:
Mydlarnia Leyla.pl
ul. Kozielska 6 / IV
47-224 Kędzierzyn-Koźle
lub elektroniczny (przesłanie informacji):
info@leyla.pl
VIII Odstąpienie od umowy
a) Postanowienia wskazane w niniejszym punkcie mają zastosowanie jedynie w przypadku Konsumenta, którego uważa się za osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 KC).
b) Konsument, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej.
c) Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
d) Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Konsument może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres info@leyla.pl. Jeżeli konsument skorzysta z tej możliwości, wówczas Sklep niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
e) Sklep Mydlarnia Leyla.pl nie odbiera przesłanych Konsumentowi rzeczy w wykonaniu zawartej umowy. Konsument winien odesłać lub przekazać zakupioną rzecz do Sklepu Mydlarnia Leyla.pl niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Wraz ze zwrotem rzeczy Konsument winien przesłać otrzymaną fakturę lub paragon.
f) Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy będzie musiał ponieść Konsument.
g) W przypadku odstąpienia od umowy Mydlarnia Leyla.pl zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
h) Sklep Mydlarnia Leyla.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
i) Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4, Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru.
5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres info@leyla.pl
7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
Regulamin konta
SPIS TREŚCI
I Definicje
II Kontakt ze Sprzedawcą
III Wymogi techniczne
IV Konto
V Reklamacje
VI Dane osobowe
VII Postanowienia końcowe
DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w serwisie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w serwisie.
Sprzedawca- przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą EXTREME Ireneusz Łazaruk ul. Wita Stwosza 16 47-206 Kędzierzyn-Koźle NIP 749-171-84-59
KONTO
1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w serwisie.
4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: info@leyla.pl czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
Postanowienia końcowe
a) Sklep Leyla.pl gwarantuje ochronę danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie
b) Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających w umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
e) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
f) Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują po upływie 30 dni od daty zamieszczenia ich na stronie sklepu internetowego www.leyla.pl. Przez okres, o którym mowa powyżej, na stronie sklepu internetowego publikowane jest dotychczasowe i nowe brzmienie Regulaminu. Do umów zawartych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu obowiązuje Regulamin w brzmieniu z dnia zawarcia umowy. Sprzedawca uprawniony jest do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia: (a) okoliczności Siły Wyższej, (b) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie do świadczenia usług drogą elektroniczną lub transakcji zawieranych na odległość, (c) zmiany oferty Sklepu Internetowego dotyczącej usług lub zmiany oferty Sprzedających zamieszczanej na stronie Sklepu Internetowego, z zastrzeżeniem że zmiany Regulaminu mają na celu dostosowanie treści Regulaminu do oferty. Usługodawca powiadomi Kupującego o każdorazowej zmianie Regulaminu, w formie komunikatu przesłanego na adres poczty elektronicznej podany Sprzedawcy przez Kupującego w okresie realizacji złożonego przez niego zamówienia. Kupujący będą związani postanowieniami nowego Regulaminu, o ile nie wypowiedzą go w terminie trzydziestu dni od dnia powiadomienia o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu w zakresie, w jakim odnosi się do Umów Sprzedaży lub umów świadczenia usług w ramach Produktów innych niż Towar, nie zmienia treści Umów Sprzedaży lub umów świadczenia usług w ramach Produktów innych niż Towar zawartych przed zmianą Regulaminu oraz w związku z Zamówieniami, które zostały złożone przed zmianą Regulaminu.
Siła Wyższa - zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron stosunku prawnego, którego wystąpienia strona, która dotknięta została działaniem Siły Wyższej, nie mogła rozsądnie przewidzieć i którego wystąpieniu nie mogła zapobiec, a które uniemożliwia tej stronie trwale albo przejściowo wykonywanie jej praw lub obowiązków, w szczególności na gruncie danego stosunku prawnego.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Kupującego rezultatu, Klient może skorzystać
m.in. z:
a. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
b. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
c. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
d. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Regulamin przesyłania informacji handlowych ze sklepu
DEFINICJE
Informacje handlowe ze sklepu – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
Usługodawca - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą EXTREME Ireneusz Łazaruk ul. Wita Stwosza 16 47-206 Kędzierzyn-Koźle NIP 749-171-84-59
Wpisana do ewidencji działalności gospodarczej w Urzędzie Miasta Kędzierzyn - Koźle pod numerem 85/2006 .
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi otrzymywania informacji handlowych ze sklepu
Newsletter
1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi otrzymywania informacji handlowych ze sklepu.
2. Dla skorzystania z usługi otrzymywania informacji handlowych ze sklepu niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
3 .Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do otrzymywania informacji handlowych ze sklepu.
4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach otrzymywania informacji handlowych ze sklepu. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do otrzymywania informacji handlowych ze sklepu. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do otrzymywania informacji handlowych ze sklepu zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
5. W wiadomościach wysyłanych w ramach otrzymywania informacji handlowych ze sklepu będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się.
6. Usługobiorca może zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych ze sklepu, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: info@leyla.pl lub w inny dogodny dla siebie sposób.
7. Wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z otrzymywania informacji handlowych ze sklepu będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
Reklamacje
1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące otrzymywania informacji handlowych ze sklepu należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: info@leyla.pl.
2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z otrzymywania informacji handlowych ze sklepu jest Usługodawca.
2. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.